Friday, October 7, 2011

wohooo ! ^^


Rasa sayang hey
Rasa sayang sayang hey
Hey lihat nona jauh
Rasa sayang sayang hey

assalamualaikum and salam jumaat semua. ngee asal nampak aku macam gembira sangat je sampai menyanyi lagu budak budak nih. haha sape tak happy bila dah TAMAT SEMESTER SATU, kan kan? :)
satu minggu aku update, fuh lame tu ! mane taknye, minggu ni busy dengan exam. last la katekan, kene gile gile kau pye study. and kenape lewat sangat aku menaip ni, haha sekarang baru ade mase sambil menghadap johnny english versi cite lama. haha
oh lupe ! selamat bercuti pada mane mane bebudak U yang bercuti. yang matriks and poli jangan sebuk nak cuti =,= aku balik ni pun kejap je tau. newt week pegi balik kampung lendu kesayangan aku tu. budak KARISMA la katekan, wekkss asal kau bangge sangat ha anak pakcik khosim oii ! haha suke hati aku lah ;p
kepada sape sape yang masuk tu, semangat la kawan ! haha sengal punye ezzah 
oklah. esok aku update lagi. oh lagi satu, semalam aku and budak level aku bejalan, shopping sakan kot ! haha beli ape? adela semuanya dalam 100 :)
gdnyte !

No comments: