Monday, October 10, 2011

dah lepas exam macam ni lah !

assalamualaikum and salam pagi pagi buta semua. wohoo dah nak pukul 2 pun aku boleh tebeliak depan lappy nih. dashaaat ! ngee. act sekarang baru ade masa. dari tadi sebuk ber'skype' aje. hurm. act semalam nk update, tp line kat kampung terok benoo. so, aku kumpulkan semua story mory aku kt sini kayh sayang !


khamis, 6 oct 2011
lepas je jawab paper AIS yang agak senang la jugak, ehemm ;p, aku and bebudak level aku kire levelmate la kan cakap omputeh. kitorang ke jusco dengan bebaju kurung bagai. niat mula mula nak lepak dataran. tapi hampeh, naik bus macam rollercoster mane tak masing masing naik mual. haha. apepon, enjoy gile pegi sane. semua shopping. aku? ahaah mestilah yang paling banyak barang. tapi still under 100 kayh kawan '',



sabtu, 9 oct 2011
 hari yang paling memenatkan sebab aku kene jadi babysitter anak buah kesayangan aku ni. hahaa bukan setakat jaga dia, maen kejar kejar laah, yang jadi kuda lah, motor lah. semua aku kene layan. haha maksu maksu, kesiaaann. 


ahad, 10 oct 2011
my uncle cu wedding ! yeahha. kami dapat makcu baru la ! wallaa weei. haha excited gilak ni apepasal. haha. tapi sumpah best gile dapat bekumpul ramai ramai.kan best kalau sambut raya macam tu. 
SELAMAT PENGANTIN BARU PAKCU !!

gadis gadis <3 hee cucu tokwan yang single lg !!

best kan life mcm ni ! hee nite semua, esok nak ke melaka :)

No comments: