Sunday, December 11, 2011

what make you happy?

assalamualaikum, salam ahad. haihai :) actlly idk nak update ape kali ni. out of idea! so aku nak mengarut je pasal what make me happy. what haa? mm just think it sebab ramai cakap muke aku kadang kadang ade masalah besar melanda. nope. aku happy dengan life aku. happy dengan campus life kat lendu ni jugak. ooh yeke? sgh7687hvghf9uvk8243whgpo. #yekot. ;p 

1) happy sebab aku ade family yang sangat laah sayang, memahami, caring kat aku, opkoss laa my parent, akak abang and tak lupe sedara mara aku. 

2) happy sebab ade bff yang selalu support and jadi bahu time aku nanges *translate,ngehee. sebab bahu dorang sume sedap sedap. almaklumlah dah bebelass tahun kan bersama kan nisah, didie and hariz :)

3) happy sebab aku ade kawan baik kat lendu ni, amirah syahirah :) dia lah yg jadi couple of the year aku. haha. tak tak i mean aku and dia selalu bersama bedua aje. ke kelas, makan, study and do anything together. kan kan *wink*

4) happy sebab aku dah takde life yang macam dulu. thx dekat ex2 aku, sebab mereka aku jadi lagi baik. yes, betul maksud aku, BAIK.

5) happy sebab aku ade sorang kawan lelaki yang makin hari makin aku sayang. makin hari rasa macam aku makin gile sebab dia selalu buat aku gelak besar. HAHA. ikhwan amaran yang sengal. nasib je kau jauh. alaa jauh tu yang buat aku rindu dia. sobsob >.< *eheem eheem*

6)happy sebab aku ade classmate yang hebat hebat, pandai, kelakar, kuat menyakat, asyik cari pasal. complete ! aku sayang koranglah bebudak kelas C :)

7) happy sebab aku ade roommate yang kaki kibut, kaki gossip, kaki makan, kaki belajar*penting nih, and kaki suke buat aku nak geleng kepala je sebab byk sangat kerenah. haha. ija, mira, nadzirah cepatlaaa balik. aku bosanlah sesorang skrg ni haa ;(

8) happy sebab aku ade bilik 2308,Tun Merah yang lawa, haha malam malam nak tidor rasa macam kat istana. dengan lampu icity nye. haha idea sapelah tu *wink* 

9) happy sebab ade korang semua. sape? korang yang tgh membaca ni lah. hehee. i love you all. *cium pipi kanan sikit* HAHA


#forsure aku happy sebab ALLAH  bagi nikmat happy ni dekat aku, dekat semua orang. so, hargailah ia !

okaylah. panjang macam karangan dah. bile lect suruh buat karangan sebok pulak cakap penat. haha. ooh sebelum tu, what make you happy pulak?? 
baibai :)

1 comment:

Unknown said...

hepy bile dpt mkn mknn yg sedap & free yakni org belanje..haha ^_^