Saturday, December 3, 2011

aku masih bernyawa

assalamualaikum, hai hai :) sory sangat sebab aku mendiamkan diri. hampir sebulan. ya, hampir. tiada post tiada blogwalking. busy? semestinya. and masalah broadband yang kejap sehat kejap saket. kesian betul. 
aku baru je betapak balik ke UiTM dua minggu yang lepas. and ryte now dah ade kat RUMAH. minggu lepas pun di RUMAH. setiap weekend di RUMAH. homesick ke yayang? haha entahlah. aku tak boleh lah duduk kolej tu kalau tak buat ape ape. baik aku balik tenung muka orang kat rumah ni lagi bagus. 'anak manja'. HAHA 
ohh ye, aku dah mula buat duit siket. jual kemeja utk students kat Lendu. setakat ni, semua bejalan dengan lancar, alhamdulillah. thk you dekat family yang support. kawan kawan juga, thk you :)
okelah, nanti ade masa aku post lagi. kalau rindu, tatap muka aku kat bawah ni. hee. aku gerak dulu.

ezzah hamizah

No comments: