Tuesday, September 27, 2011

pakcik Bala.

assalamualaikum
hyee semua. hari ni aku rase macam banyak sangat bala melekat kat aku, ish kesian pakcik bala jiran sebelah tesedak ''. tadi baru lepas jantung aku bedegup kencang ni behenti. sebab ape? haha kelakar weh. aku pergi pejabat kolej nak tukar no bilik sebab aku dah pindah bilik baru. bile sampai sane, aku pegi cakap salah nombor . and lepas dah naik bilik yang tinggi kalah klcc (sebab klcc pakai escalator) baru aku sedar. haha adooi. then, kenelah turun balik and ajak roommate ikot sekali. sebab? takoot kene mara. haha.
ade lagi, pagi pagi tadi aku turun level 2 nak basuh baju gune washing machine. tapi salah time sebab tgh gerak. so, aku tgu la dalam 20 minit (tgk time left kat situ) aku naik balik, 20minit kemudian, aku turun balik. mak aih, tak sudah2 lagi. takpe, aku tgu la kat tangge (sebab tak biase lepak level orang, sambil tgk budak AD buat hasil seni) tgu. dan tgu. LEMBAB pye washing machine. aku bengang jap, turun bawah. masuk bilik air. KOSONG. cume bunyi air yang keluar dari paip bocor. ape lagi. aku naik atas ambil baldi aku yang wangi semerbak dengan baju sukan seminggu baik punye bau, turung then basuh kat bawah. settle.

p/s: tgh mohon biasiswa maiwp, harap2 dapat. amin :)

No comments: