Friday, September 30, 2011

model padang hoki ?


assalamualaikum and selamat petang semua ! 
hari ni aku nak cite 1 bende yang memang aku tak suke dengar. tapi aku tahu, itulah aku. hmm korang tahu kan aku main hoki sekarang. nak masuk utk karisma UiTM bulan oct nanti. huh ?! lagi berape minggu je kot. 
nak kate aku power sangat sampai terpilih masuk karisma ni, taklah pun. tapi alhamdulillah la aku dapat. sebab memang aku suke pon main hoki ni. 
tapi aku taktau la ayat ni akan memuaskan hati aku ke tak. aku amik sebagai pembakar semangat. ye, PEMBAKAR SEMANGAT ! 
"makanlah banyak sikit, kau ni ezzah, takan asyik nak jadi model je atas padang tu"
huh?! ayat dy punyela memperli habes. tapi sebagai coach, mungkin itu nasihat yang dy nak sampaikan utk aku
>>makan banyak2
>>semangat !
>>kejar bola ! pukul !

ye coach, thk you for ur advise. 
btw, kalau saya jadi model pun ape salahnye kan coach :P HAHA :) *gurau je
#kayu hoki and sport shoes khas aku beli utk hoki ni. selipar tu sebok laah !
doakan team UiTM Alor Gajah, Melaka menang kay ! 
goodl luck ^^
#nafsu makan aku naik mendadak. ngeee ;p

No comments: